Manekiny damskie – promuj odzież w nienachalny sposób

Manekiny pozwalają właścicielom butików skutecznie promować odzież, bez wydawania dodatkowych pieniędzy. To sposób na umiejętną ekspozycję towaru, która nie jest nachalna. Dowiedz się, jakie modele manekinów damskich wybrać, by jak najlepiej zaprezentować odzież!

​Jakie manekiny damskie sprawdzają się w sklepach odzieżowych?

Na rynku znajdziemy wiele ciekawych modeli manekinów damskich. Dostępne są warianty w różnych kolorach, pozach oraz wykonane z różnych materiałów. Większość sklepów wybiera manekiny w kolorze białym, ponieważ podkreślają głębię kolorów prezentowanych ubrań. Jednak latem znacznie popularniejsze są modele o brzoskwiniowym odcieniu, ponieważ dobrze komponują się z jasnymi ubraniami. Dużo więc tutaj zależy od pory roku, jak również od prezentowanych elementów garderoby. Do wyboru mamy też manekiny damskie o uniwersalnym typie urody oraz te bardziej określone. W wielu butikach sprawdzają się uniwersalne manekiny, ponieważ nie sugerują, że konkretne stylizacje pasują tylko do jednego typu urody. Jednak ile osób, tyle opinii. Ciekawym rozwiązaniem są także manekiny damskie torsy, głowy czy ekspozytory. Dzięki nim można lepiej wyeksponować dodatki.

​Manekiny damskie – poznaj sposób na interesującą ekspozycję

Poza wyborem odpowiedniego manekina, trzeba też przemyśleć kwestię ustawienia. Najlepiej prezentują się dynamiczne ekspozycje składające się z przynajmniej dwóch manekinów. Na szczęście manekiny damskie dostępne na stronach takich jak ta https://sklep.moremannequins.pl/manekiny-damskie.3 dostępne są w różnych wariantach. Większość ma ruchome kończyny, więc możemy ustawić je w dowolny sposób. Warto regularnie zmieniać wystawę, dopasowując ją do pory roku. Dobrze też podkreślić dni, w których przychodzi nowy towar. Nowe kolekcje prezentowane na wystawie najlepiej przyciągają uwagę przechodniów. Klientki chętnie będą odwiedzać butik, w którym stale coś się dzieje. Właśnie dlatego właściciele sklepów odzieżowych powinni naprawdę postarać się, aby ekspozycja wyróżniała się na tle innych.